söndag 31 januari 2010

The most amazing blue

Gordon Ramsays ögon alltså, bara wow, dom är inte lite blåa.

Men för att komma tillbaka till det som rör mitt eget liv så kan jag säga att helgen har varit underbar. Fredagen tillbringades hemma hos Becka tillsammans med Fabian, Mårten, Nilsson, Richard och Henrik. Vi åt pizza och tittade på Fight Club och Sweeney Todd och hade det allmänt trevligt. Jag åkte hem vid tolv på lördagen men var tillbaka på Norra Fäladen runt halv åtta på kvällen för att fira Camilla som fyller 18 idag. Träffade lustigt nog på en del folk där som jag inte visste skulle komma och kvällen blev allmänt nice. Hemfärden blev dock inte så kul, stod och frös på Lund C mitt i natten och somnade på bussen på väg hem, fast kände mig episk när jag vaknade på hållplatsen innan den jag skulle av på, snacka om perfekt timing.

Imorgon är det dags för praktik. Jag är opepp.

1 kommentar:

  1. Gryyyyymt blåa ögon!
    Första dagen på praktiken, hur var det? Själv har jag varit i olika labbrum med grönt ljus och pulveriserat torkade morötter och gjort en massa saker med pulvret sen ;)

    SvaraRadera