onsdag 21 oktober 2009

Arlamjölk och pepparkakor

Tandställningen togs bort idag, det var något jag verkligen hade sett fram emot. Det känns så lent och konstigt just nu, munnen är plötsligt flera storlekar mindre och jag slipper skavandet från diverse utstickande delar. Imorgon ska jag få min plastskena som juts efter avtrycken jag gjorde idag. Man får äckligt blått gojs upptryckt i käften och kan knappt andas, men det får jag säga är värt det. Jag menar, vem gillar inte att få något stort och hårt upptryckt i munnen?
Kom på mig själv halvvägs in i att skära ett äpple i småbitar, nu kan jag ju äta det helt igen. Dessutom åt jag knäckebröd till lunchen, det har jag längtat efter i flera månader nu. Säga vad man vill om mjukt bröd, men det blir jäkligt tråkigt efter ett tag.

Sist men inte minst tog jag en tripp till utlandet med Helena efter skolan. Det var konstigt nog hennes första gång i de avsikter vi var ute i, men riktigt trevligt och med bra resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar