lördag 17 oktober 2009

Remember to forget

Minimal sömn inatt, eller kanske snarare i förmiddags, då den inföll mellan sju och elva. Trots det har jag varit pigg-piggelin, kan bero på att jag är på toppen just nu och det utan känslan av att det snart kan ta slut.

Stack hem till Betty vid tolv, det var lika trevligt som vanligt. Vi snackade en hel del om livets stora och små problem och jag blev våldtagen av blomman igen (fråga inte). Hade i alla fall galet roligt och kände samtidigt att jag kunde prata av mig, så har nu den sköna känslan av att livet bara är bäst. Cyklade tillbaka hem till pappa vid femtiden, där det blev Män som hatar kvinnor följt av sconesbak. En lugn och trevlig lördag, perfekt som avstressning.

Promise me you will forget,
forget the things that you regret.
Leave them all behind
or otherwise they will make you crazy,
make you lose your mind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar