fredag 9 oktober 2009

Life > dreams

Jag sover med öppna ögon
för livet är så mycket bättre
än vad mina drömmar någonsin kommer bli


Och så var det dags för fredag igen.
EHL:en är fortfarande helt onödig och dessutom hade någon tömt vårt klassfack igen utan att någon vet vart alla papper tagit vägen. Mycket mystiskt. Höll på att somna på fysiken idag igen, jag måste verkligen ändra på det annars kommer jag att sjunka som en sten vad det gäller betyget, vaknade dock konstigt nog till på kemin, antar att det beror på att den är så pass mycket intressantare än fysiken. Gjorde någon form av test på biotekniken som rörde en möjlig utveckling av en ny gymnasiekurs i biomedicin och på religionen pratade vi om judendomen.

Hade tänkt vara social ikväll, men kände samtidigt att jag inte klarade det, så det slutade med att jag hamnade framför msn och ägnade kvällen fram tills nu åt att chatta. Jag tror att jag håller på att bli beroende, vilket är både bra och dåligt...

Dessutom behöver jag skriva av mig, eller verkligen prata med någon. Det här går inte längre, jag kommer definitivt att bli galen innan något händer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar