tisdag 10 november 2009

Could you ever be a real, real boy?

Jag är, trots att det regnar och är kallt ute, på superduperbra humör! Sov runt elva timmar i natt och det påverkar så himla mycket, dessutom så har vi DD idag, den sista på terminen visserligen, men jag tänker göra det mesta av den. Hittills har jag hunnit plugga en hel del, vilket känns skönt, och annars mest tagit det lugnt. Ikväll blir det träning med mamma, längtar som bara den för det var ett tag sen sist med tanke på att jag inte mådde bra förra veckan. Det verkar som att kroppen äntligen har börjat vänja sig vid dieten, humöret är jämt och lika högt som det varit innan och kroppen beter sig precis som den ska göra. Känns skönt som bara den. Senare idag måste dock mer nötter och mer frukt inhandlas, det börjar bli skralt på den fronten här hemma just nu. Uppdatering om det kommer väl ikväll eller senare i veckan, nu ska jag iväg till pappa och hämta träningskläder.

Föresten, grattis i efterskott till Teo som hade namnsdag igår, massa pussar på dig!

1 kommentar: