lördag 1 januari 2011

2011

Årets första inlägg blir, på begäran av J, en återblick...

Jag har:
(X) snott den här listan från nån
(X) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
(X) varit full/berusad
(X) hånglat med någon av samma kön
(X) varit kär
(X) blivit dumpad
(X) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
(/) rymt hemifrån
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(X) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(X) ljugit för en kompis
(X) varit kär i en lärare (Hihihi)
( ) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(X) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(X) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(X) ätit sushi
( ) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
( ) tagit smärtstillande
(X) älskar eller saknar någon just nu
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(X) byggt ett sandslott
(X) hoppat i en vattenpöl
( ) lekt uppklädd
(X) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(X) fuskat när jag spelat spel
(X) varit ensam
(X) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(X) tittat på en solnedgång
(X) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
(X) sovit under stjärnorna (Gör man inte alltid det? ;))
(X) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(X) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett rådjur/en get
( ) vunnit en tävling
(X) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(X) haft kramp
(X) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) dansat i månljus
(X) ogillat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(X) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(X) varit vilse
(X) varit på andra sidan landet
(X) simmat i havet
(X) känt som om jag håller på att dö
(X) gråtit mig själv till sömns
( ) lekt polis och rånare
(X) sjungit karaoke
( ) betalat för mat med bara mynt
(X) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(X) busringt
(X) fångat en snöflinga på tungan
(X) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(X) blåst bubblor
(X) gjort upp eld på en strand
(/) förstört en fest (Det känns så iaf..)
(X) åkt rullskridskor
(X) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
(X) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund-/kattmat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(X) kysst en spegel
(X) sjungit i duschen
(X) burit en svart klänning
( ) drömt att jag gift mig med någon
( ) limmat fast din hand i något
( ) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(X) suttit på ett tak (Eller egentligen stått)
( ) skrikit så att du inte fått luft
( ) byggt en kärra
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(X) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(X) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(X) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( ) tror på spöken
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(X) fångat en fjäril
(X) skrattat så mycket att du grät
( ) gråtit så mycket att du skrattade
( ) fuskat på ett prov
(X) haft en Britney Spears-skiva
(X) glömt någons namn
(X) sovit naken
( ) svimmat
( ) gråtit på tunnelbanan
(X) haft sex på offentlig plats
( ) snattat
(X) drömt att jag haft sex med en/flera vän/vänner
(X) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) givit en uteliggare mer än 50 kronor
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
( ) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(X) varit otrogen
(X) varit svartsjuk
( ) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

1 kommentar: