söndag 16 januari 2011

Addicted for life

There's a first time for everything.

Idag tog J med mig till Universeum, snacka om häftigt ställe! Vi knallade runt där i några timmar och tittade på allt och ingenting, och J försökte dessutom fotografera lite. Detta misslyckades dock till större del med tanke på att det först var för mörkt och när vi väl kom in i ljuset i Regnskogen immade objektivet igen. Jag tyckte i alla fall att det var lite roligt, men jag tror inte att J håller med mig... Lagen om allts jävlighet var det va?

Annars så har det inte hänt så mycket i helgen, den har rullat på i sakta mak mot den nya veckan som börjar om ca två timmar. Jag har dock faktiskt lyckats ta mig i kragen och pluggat en del, men även om det har känts bra så känner jag mig återigen hopplöst oförberedd inför tentan. Det blir alltid så, oavsett hur mycket jag läser i boken eller hur många uppgifter jag gör så känns det som att jag har missat något, att ingenting egentligen sitter utan bara flyter runt i periferin...

Men men, nu ska jag inte gå ner mig i det träsket igen, inte när det finns så mycket trevligare saker att tänka på. Till exempel det faktum att jag och J nu faktiskt är ett par officiellt, eller ja, att vi har gått ut med det på Facebook. Alla vet ju trots allt inte om det än, men jag har en känsla av att det kommer sprida sig rätt snabbt, vi är ju trots allt inte världens mest konventionella par. <3

2 kommentarer:

  1. Ja, det var jättemysigt ^^ Haha, ägd av Murphy än en gång dock :p Men vi får gå dit fler gånger, när vi har mer tid <3

    Du är så duktig med ditt pluggande! Jag är så stolt över dig! <3
    Tentan kommer gå hur bra som helst!

    Hihi, jaa... För den ultimata sanningen om allt finns ju på nätet i allmänhet och på Facebook i synnerhet ;) Men det känns så himla underbart! <3
    Och nej, vi är verkligen inget konventionellt par ;)

    SvaraRadera
  2. Hahah precis som vanligt då? x) Men ja, det får vi verkligen göra <3

    Klart, allt som finns på Facebook är sant.. Typ.. xD
    Tihi <3

    SvaraRadera