tisdag 20 november 2012

Det bästa som finns

I lördags kunde jag inte hålla mig längre, jag var tvungen att tjuvstarta med något av det bästa som hör julen till, nämligen lussebullar! De är så himla goda, vilket även min kära fästman tycker, så de kommer  garanterat ta slut innan första advent men what the heck, jag kan alltid baka fler. Jag har i alla fall inte börjat julpynta än, måste suga på den karamellen ett tag till...
I lördags var vi även på Breaking Dawn pt.2, den var faktiskt mycket bättre än vad jag hade trott och twisten i slutet var riktigt bra gjord.



Något annat som är riktigt bra är min Jonas, saknar honom riktigt mycket de dagar han jobbar kväll och jag börjar tidigt. Vi träffas då bara en kort stund på morgonen efter vi gått upp och en kort stund på kvällen innan jag måste gå och lägga mig och det blir liksom ingen kvalitetstid ihop. And that sucks! Så därför får han vara med på ett hörn idag, min fina sötnos. Bilden är tagen på Espresso House på Frölunda torg, där har vi tillbringat mycket tid tillsammans över Chai och kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar