torsdag 8 november 2012

Katekolaminer

Idag var det dags för att få något långt och hårt i munnen, även kallat ett besök hos tandhygienisten. Jag hade tydligen lika fina tänder som vanligt, slapp därför röntgas, och efter lite putsning försvann äntligen fläcken som hade bestämt sig för att dyka upp på min ena framtand. Något riktigt obehagligt inträffade dock, när hon petade bort min tandsten lossnade en del av limmet till ståltråden jag har bakom tänderna i underkäken och det såg ut precis som en bit emalj från tanden, räligt värre!
Sitter just nu och försöker att inte stressa upp mig inför duggan i morgon, pluggat har jag så klart gjort men det känns som det går in genom ena örat och ut genom det andra... Förhoppningsvis liknar duggan de övningsduggor som ligger på kurshemsidan, då borde det gå vägen. Skulle behöva en kram, men Jonas jobbar sent och kommer inte hem förrän vid halv tio, så jag får vänta tills dess och istället nöja mig med att titta på Djurakuten och le åt alla de söta små hundarna som visas just nu.
Peace out 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar